Retourzendingen – alles wat je moet weten

We hopen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling. Toch iets retour sturen? Geen probleem! Op deze pagina lees je precies hoe het werkt.

1. Retourtermijn

Je hebt het recht om artikelen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na het aanmelden van je retour heb je nog eens 14 dagen om het pakket daadwerkelijk terug te sturen.

2. Staat van het artikel

Om een retour te kunnen accepteren, moeten artikelen:

 - ongedragen en ongewassen zijn

voorzien zijn van alle originele labels en verpakking

vrij zijn van gebruikssporen zoals make-up, parfum, deodorant, dierenharen of andere sporen van gebruik.

Producten die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen worden geweigerd of slechts gedeeltelijk worden vergoed.

3. Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

De volgende producten komen niet in aanmerking voor retour:

  • ondergoed, lingerie en badkleding waarvan de hygiënesticker is verwijderd;
  • cadeaubonnen;
  • artikelen die op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd.

4. Retourprocedure

  1. Stuur een e-mail naar: webshop@boerenrockfestival.nl
  2. Vermeld welk artikel je wilt retourneren en waarom.
  3. Je ontvangt van ons een retourformulier.
  4. Verpak het artikel stevig en voeg het retourformulier toe.
  5. Verzend het pakket naar:
    Onrust Nieuw Buinen
    t.a.v. Boerenrockfestival
    Drentse Poort 1B
    9521 JA Nieuw Buinen
  6. Bewaar altijd het verzendbewijs totdat je retour volledig is verwerkt.

5. Kosten van retourneren

De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

6. Terugbetaling

Na ontvangst en controle van de retour storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling is geplaatst.

7. Omruilen

Direct omruilen voor een andere maat of kleur is toegestaan, mits de kleding niet is gebruikt en nog is voorzien van alle originele labels.

Is omruilen niet mogelijk? Plaats dan een nieuwe bestelling en retourneer het oorspronkelijke product.

8. Beschadigde of verkeerde artikelen

Heb je een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Meld dit binnen 48 uur na ontvangst, bij voorkeur met duidelijke foto’s. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

9. Aansprakelijkheid bij verzending

De klant is verantwoordelijk voor het correct verpakken en verzenden van retourzendingen. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren of beschadigde retourzendingen tijdens transport.